تکنولوژی کامپیوتر traba-headshot-100714784-small Using personality profiling to make call centers more efficient هاست افرادیتا تکنولوژی کامپیوتر افردا دیتا افرادیتا afradata Afra Data

Using personality profiling to make call centers more efficient

تکنولوژی کامپیوتر –

Andy Traba is Vice President of Behavioral and Data Science at Mattersight, a company that spun out of eLoyalty about six years ago to pursue the idea that you can identify communication preferences through speech analysis and use that knowledge to improve call center performance. Traba, who runs the team that is responsible for generating algorithms that turn freeform conversations into data, as well as the team that builds applications around those datasets, explained how it works to Network World Editor in Chief John Dix. Mattersight
Andy Traba, Vice President of Behavioral and Data Science, MattersightTo read this article in full or to leave a comment, please click here

منبع : IT News Using personality profiling to make call centers more efficient

این مطلب توسط ربات سایت تکنولوژی کامپیوتر درج شده است و مسئولیت های حقوقی مطالب منتشر شده بر عهده منبع سایت IT News می باشد.


افرادیتا,افرا دیتا , Afra Data , AfraData , هاست وردپرس افرادیتا , هاست افرادیتا AfraData , وبلاگ محمد عادلی

همچنین شاید مطالب زیر مورد پسندتان باشد...

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *